Sinead O'Connor

                                               

    Sosyal medyada profil fotoğrafı olarak çok kullanırdım bunu. Hemen arkasından mesajlar sitemler gelirdi. Korkuyoruz, değiştir diye.Her hangi bir anlamı olduğundan değil. Sadece seviyorudum bu kareyi.  Hafızamda hep olumlu bir izlenim oluşturmuştur.
    Sinead O'Connor'un İngiltere-İrlanda savaşını protesto etmek için saçlarını kazıması sonra vatikana  saldırıp papanın fotoğrafını yırtması ona diğer sanatçılara farklı bakmama neden olmuştur her ne kadar istikrarsız bir hayatı olsada. 90'lı yıllarda  "Nothing Compares 2 U"  şarkısıyla kazandığı Grammy ödülünü reddederek Abd ve savaş karşıtı bir izlenim bıraktı. Sanatçı kimliğinin yanında politik kimliğiyle de hep ön planda oldu.  Çok sonra  rahibe olduğunu açıkladı papanın elini öptü, sonra lezbiyen olduğunu açıkladı, bu arada birkaç kere evlendi. Dört çocuğunu da bakamıyorum diye devlete verdi.
 Her nereden baksanız saçma sapan bir hayat işte. Ama olsundu. Benim bu kareyi sevmeme engel değil di. Bu kareyle ilgili son paylaşımımı blogta yapıp bir daha hiçbir yerde paylaşmamak üzere internet tarihine gömüyorum.

Yorumlar

  1. Slm hos geldin. Uzun suredir yoktun sanirim. Yaniliyormuyum :)

    YanıtlaSil
  2. önceleri iyiymiş sonra sapıtmış desene :) meryl streep altın küre ödülü konuşmasını okusan yaaa kaçak deniz :)

    YanıtlaSil
  3. Deep önerdiyse okunur elbet ^^
    Yalnız sizden uzak kalmak hiç güzel bisi değil

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AUZEF Mİ? AÖF Mİ?

Yazımı Kışa Çevirdin (Leyla'm)